Bij het Meldpunt Wmo zijn inmiddels vierentwintig klachten gedeponeerd door ontevreden Nieuwediepers
Meldpunt Wmo heeft inmiddels vierentwintig klachten ontvangen: ’Het meldpunt blijft ook na augustus open’
Gebruikers van Wmo-voorzieningen zeggen tegen allerlei problemen op te lopen.
Bij het Meldpunt Wmo zijn inmiddels vierentwintig klachten gedeponeerd door ontevreden Nieuwediepers. Dat zegt fractievoorzitter Sylvia Hamerslag van Behoorlijk Bestuur.
De klachten zijn heel divers, zegt Hamerslag: ,,Bij iemand is uit het niets een booster voor de deur neergezet. Er is geen overleg gevoerd over waar die persoon behoefte aan had.’’
,,Ook kwam er een schrijnend geval binnen van, in onze ogen, leeftijddiscriminatie. Een jonge aanvrager die vooral haar zelfredzaamheid en netwerk zou moeten inzetten terwijl haar klachten en beperkingen er niet om liegen. Bij het intakegesprek werd haar bijvoorbeeld verteld dat zij nog jong genoeg was om te helpen in het huishouden. Bij het aanvragen van een rolstoel werd op advies van haar ergotherapeuten om een lichte stoel gevraagd, deze kreeg zijn niet, zij kreeg een zwaar en log exemplaar waar zij zich niet mee kan voortbewegen. Wederom geen maatwerk.’’
Behoorlijk Bestuur heeft de ambitie om de grootse partij in de gemeenteraad te worden.
Ons meldpunt klachten lokale overheid is te bereiken via
(mailen heeft de voorkeur):
Email: uwmeldpunt@gmail.com
Mobiel: 06 82468791
Na inspreken of Whats-appen wordt u z.s.m teruggebeld
Of vul onderstaand contactformulier in
Ons meldpunt WMO Klachten is te bereiken via
(mailen heeft de voorkeur):
Email: wmoklachten@gmail.com
Mobiel: 06 82468791
Na inspreken of Whats-appen wordt u z.s.m teruggebeld
Of vul onderstaand contactformulier in
Contact ons, uw mening telt!
Na invullen op bevestigen klikken